Postcodecheck, onmisbaar!

postcodenl.png

Een postcodecheck mag uiteraard niet ontbreken in relatiebeheer software. Als gebruikers van de software (of klanten via een website met API website koppeling naar KorènCRM) een correcte postcode + huisnummer invoeren vult de software automatisch woonplaats en straatnaam/postbus in.

Als er een incorrecte postcode wordt ingevoerd geeft de software dit aan maar ook is er daarbij een optie om een afwijkend adres in te vullen. Iedere maand updaten we de postcode database in de software zodat onze klanten de meest recente postcodes ter beschikking hebben.

In KorènCRM is het mogelijk om per relatie verschillende adressen in te vullen met verschillende daaraan gekoppelde functionaliteiten. Er kunnen indien gewenst aparte postadressen, factuuradressen en meer worden ingevuld.

Autoriteit Persoonsgegevens keurt gedragscode Data Pro voorlopig goed

autoriteit persoonsgegevens keurt data pro code goed

De Data Pro Code is voorlopig goedgekeurd door de Autoriteit Persoonsgegevens als AVG gedragscode. De Data Pro Code is een praktische uitwerking van de AVG voor verwerkers van persoonsgegevens. Dit besluit is gepubliceerd in de Staatscourant van 12 augustus. Nederland ICT, de bedenker van de code richt ook een orgaan op dat zal toetsen op de naleving van de code. Korèn hoort bij de eerste 6 bedrijven in Nederland die aantoonbaar aan de code voldoen doormiddel van het behalen van de Data Pro Certificering.

Korèn behaalde op 25-06-19 de Data Pro Certificate, en is daarmee het eerste bedrijf van Nederland met een FG (Functionaris van Gegevensbescherming) met dit certificaat. Korèn is leverancier van een SAAS oplossing voor ledenorganisaties en stichtingen. Privacy by Design is doorvlochten in zowel de systemen als de organisatie van het bedrijf. Lees het volledig bericht van Nederland ICT (recent omgedoopt tot NL Digital) hier.

Korenter: Ledenadministratie software voor kleinere organisaties

Is online!Ga gratis van start!.png

Naast KorènCRM, onze enterprise oplossing, hebben we sinds vandaag een eenvoudige ledenadministratiepakket genaamd Korenter. V.a. 6 euro in de maand kunt kleine ledenorganisaties als ook stichtingen met donateurs gebruikmaken van Korenter. Je kunt de software eerst gratis uitproberen.

Met Korenter kun je makkelijker je contributies innen, beter overzicht krijgen over je leden en beter communiceren. Ook is de software veilig en voldoe je aan de AVG. Onze software Data Pro Certified (van NL DIgital/Nederland ICT) dus je weet dat het goed zit.

De voordelen van Korenter:

  • Eenvoudig en snel opstarten

  • Gemakkelijk in gebruik

  • In 1 x al je facturen uitsturen of een incassobestand aanmaken

  • Overzicht over je relaties met o.a. contactmomenten en eenvoudige mailingen

  • AVG tools voor o.a. recht op vergetelheid en recht op dataportabiliteit

  • Online en super snel

  • Betaalbaar, je kunt al vanaf 6,- per maand starten!

En nog veel meer! Vrijwel maandelijks voegen we allerlei nieuwe goodies toe! Klik hieronder om direct van starten te gaan.

Korèn is Data Pro Gecertificeerd

722-0005-Logo-Data-Pro-Certified_RGB_DTP.jpg

We kunnen trots melden dat we het Data Pro Certificaat hebben behaald. We horen bij de eerste lichting bedrijven die dit certificaat heeft behaald. De Data Pro Code waar dit certificaat op is gebaseerd “is een concrete doorvertaling van de AVG voor verwerkers van persoonsgegevens. De gedragscode ligt momenteel ter goedkeuring bij de Autoriteit Persoonsgegevens.”[bron]. De code is ontwikkeld door Nederland ICT maar het certificaat wordt verleend door een externe auditor.

Als lid van Nederland ICT zijn we groot fan van de tools die ze aanreiken als branche organisatie voor software bedrijven. Zo zijn we op voortreffelijke wijze vooraf, tijdens en na de ingang van de AVG altijd goed geinformeerd geweest over alle ontwikkelingen hieromtrent geweest maar ook goed vertegenwoordigd.

Hieronder kun je onze Data Pro Certificate en cijferlijst inzien.

Data pro certificate
data pro cijfer lijst.JPG

Preview: Korenter, leden & donateurbeheer, simpel & secuur

leden & donateur beheer, simpel & secuur.jpg
nicholas-green-324622-unsplash.jpg

We merken dat veel kleinere verenigingen, stichtingen en leden organisaties hun leden of donateursbeheer voeren in onbruikbare, verouderde of niet passende software of in Excel. Hier zijn talloze nadelen die uiteenlopen van ondermaatste en omslachtige functionaliteit t/m onveiligheid. Binnenkort is de software beschikbaar voor iedereen, vul je mailadres onderaan deze blog in om je reservering alvast door te geven!

We hebben als Korèn daarom Korenter ontwikkeld, online software voor relatiebeheer speciaal voor kleinere organisaties. Robuuste software, eenvoudig en veilig. Hier zijn enkele voordelen aan het gebruik van Korenter.

Snel opstarten
Ons doel is om je met zo min mogelijk gedoe te laten opstarten met Korenter. Binnen een mum van tijd heb je je systeem zelf opgestart, je instellingen ingesteld, relaties geïmporteerd/ingevoerd en standaard emails/brieven gepersonaliseerd en meer zodat je snel aan de slag kunt.

Eenvoudig in gebruik
De software is gemakkelijk te gebruiken, je voegt o.a. makkelijk relaties toe, factuureert in 1x al je leden, emailt direct vanuit de software en nog veel meer. Ook kun je snel al je relaties opzoeken met een zoekscherm die je ook op maat kunt instellen.

Betaalbaar
Je maakt al gebruik van Korenter v.a. 6,- in de maand en je eerste maand is gratis! Zodoende kun je kijken of de software goed bij je organisatie past

Secuur
Je beschikt met Korenter over alle noodzakelijke AVG functionaliteiten zodat je kunt voldoen aan eisen zoals dataportabiliteit, recht op vergetelheid en recht op inzage.

Ontwikkeling
We ontwikkelen de software voortdurend door en voegen met regelmaat nieuwe features toe. Het is ook altijd mogelijk om

———Update———

Je kunt direct aan de slag en de eerste drie maanden zijn gratis!

Match, Actieplan, Groei!

aandeslag.jpg

Als SaaS leverancier vinden we dat alles begint bij een goede match. Wij zijn niet een geschikte leverancier voor iedere organisatie en niet iedere organisatie past bij ons. Dit kun je in de eerste plaats alleen ontdekken door onze werkwijze, software en roadmap naast je eigen processen, ambities en visie als organisatie te leggen.

Als we een match blijken te zijn dan stellen we een actieplan samen zodat je zsm aan de slag kunt. Natuurlijk is een zorgvuldige implementatie belangrijk “but don’t overdo it!” In een dynamische wereld kan er in korte tijd veel veranderen dus is het zaak om aan de belangrijkste voorwaarden te voldoen en en daarmee hoof- en bijzaken te scheiden. Hierbij hanteren we de “als alles belangrijk is, is niks belangrijk” principe en zorgen we dat je zsm aan de slag kunt door training op maat, in depth support en expertise.

Daarna wil je groeien. In kwaliteit. In aantallen. Wij helpen je graag mee. We houden van groei en hebben een hekel aan stagnatie. Vrijwel maandelijks voegen we nieuwe features en verbeteringen toe aan de software die je kunnen helpen groeien.

Klik onderaan als je vrijblijvend in gesprek wilt over de mogelijkheden.


Aan de slag met Korèn_Dit is hoe we rollen! (1).jpg
match.jpg
actieplan.jpg
Groei.jpg

Servicedienst bemiddeling

Bemiddel je als ledenorganisatie diensten voor je leden waar ze extra voordeel bij krijgen? Dan is de servicedienstmodule bij uitstek een module voor jou. Hiermee kun je de juiste dienstverlener op basis van kenmerken selecteren en koppelen aan een klant. Met de standaardemails en brieven kun je met een druk op de knop de bemiddeling voltooien nadat je een keuze hebt gemaakt.

Video: een totaaloplossing voor ledenorganisties, vereningen, stichtingen en de zorg

KorènCRM is een totaaloplossing voor ledenorganisaties, verenigingen, stichtingen en de zorg. In deze video krijg je een korte indruk van de breedte van KorènCRM. Lukt het je niet om je leden te behouden of te groeien of is je software niet AVG proof? Of sluit je software niet goed aan op je processen en is software landschap versplinterd? Misschien zijn wij wel een match voor jou. Klik hieronder om daar achter te komen.

Het verschil zit in de details

Let's start fresh!.jpg

Programmeren met liefde. Ja, wij houden van kleine details die de gebruikerservaring met software beter maken.

Wat we vaak terughoren van klanten is vaak hoe blij ze zijn met de kleine verbeteringen of extraatjes die we maandelijks toevoegen via onze rapid release schedule. In deze mail wij ik op een 3-tal leuke recent toegevoegde nieuwe features die zeer gewaardeerd worden door ons klanten.

Verjaardagsfilter

De verjaardagsfilter was een idee van een klant die dankzij ons nieuw toegevoegd relatie zoekscherm met instelbare filters vrij eenvoudig te realiseren was. Met de functie kun je alle jarigen binnen verschillende periodes oproepen uit het systeem zodat je relaties daarna tijdig kunt feliciteren.

verjaardag.JPG

Realtime verversen

Het zoekscherm hebben zowel vereenvoudigd als ook meer mogelijkheden gegeven. Hoe we dat gedaan hebben is door de filters zelf instelbaar te maken en voornamelijk met een algemeen zoekveld te werken. Recent hebben we een realtime verwisselbaar veld toegeovegd zoals je kunt zine in de video hieronder. Zo kun je schakelen tussen telefoonnummer, IBAN nummer en emailadres indien nodig zonder de relatiekaart te hoeven openen.


Inactieve relaties

Als je nu een relatie zoekt dan komen alleen actieve relaties voor tenzij je de filter gebruik met welke type relaties je wilt zien uit je zoekresultaten. Daarmee kun je er nu voor kiezen om zowel actieve als inactieve relaties te zoeken of enkel actieve of inactieve relaties. Deze filter kan worden vastgezet afhankelijk van je werkwijze en voorkeuren. Zie de video hieronder voor enkele voorbeelden.

WerktVoorMij self service portal

Klanten van KorènCRM kunnen gratis gebruikmaken van de relatieportal WerktVoorMij. De portal is zelf aan te passen qua kleur, logo en (visuele) content. In deze video krijg je een kort overzicht van de mogelijkheden.

42 gratis online tips voor ledenorganisaties en verenigingen

E-boek_ 42 gratis online tips voor ledenorganisaties en verenigingen.jpg

Als ledenorganisatie wil je onnodige kosten besparen en je middelen nuttig inzetten. Er zijn tegenwoordig veel mogelijkheden om met gratis online tools veel gedaan te krijgen. Je budget hoeft je niet te beperken. Je kunt onze gratis e-boek bomvol met 42 software tools & tips voor verenigingen en ledenorganisaties downloaden.

Daarnaast krijg je bij het downloaden van de E-boek automatisch early access tot onze nieuwe ledenadministratie software (beschikbaar mei 2019) Als je je nu inschrijft krijg je early access en kun je gratis van start (in april 2019) voordat de software op de markt is!


!—————Update—————-!

Onze nieuwe ledenbeheer pakket is online, je kunt meteen aan de slag, klik hieronder:

Download 42 gratis online tips door je emailadres in te vullen. Let op: daarna verschijnt er een download link op deze pagina. Klik daar op en sla de 42 tips op. Wil je enkel met

Privacy Statement *
Je kunt lezen wat we met je gegevens doen in onze privacy statement . We zullen je emailadres enkel gebruiken om je op de hoogte te houden van relevante producten van onszelf en zullen in geen geval je emailadres doorverkopen.

De Ledenportal: een onmisbare schakel

Een online ledenportal is een onmisbaar onderdeel voor iedere moderne ledenorganisatie. Onder portal verstaan we een website/webapp of app waarop leden kunnen inloggen om hun eigen gegevens in te zien en het liefst ook wijzigingen aanbrengen, in contact met jou of andere leden kunnen komen en ook diensten en producten bestellen. Er zijn talloze voordelen aan het gebruik van een ledenportal.

Hier zijn enkele voordelen van het gebruik van een portal:

  • Als leden zelf hun gegevens kunnen aanpassen dan scheelt dit jou werk. Jij hoeft een nieuw adres niet meer in te voeren of een verhuizing te registeren. Je leden kunnen dit zelf doen!

  • Leden kunnen je ook bereiken buiten kantooruren om. Ze kunnen via je portal een dienst aanvragen of een wijziging doorgeven wanneer het henzelf goed uitkomt.

  • Registratie van nieuwe leden is ook eenvoudig. Ze kunnen zich direct inschrijven zonder tussenkomst van een medwerker.

  • Geautomatiseerde bevestigingen: Als iemand een dienst aanvraagt of product afneemt kan er direct een bevestiging van de aanvraag/bestelling worden gestuurd op automatische wijze.

  • Als je gebruik maakt van onze portal kun je een actuele cursus/activiteiten -agenda online beschikbaar stellen kunnen leden zichzelf inschrijven voor een activiteit of cursus.

  • Auditfunctie: je kunt de wijzigingen die leden doorvoeren inzien. In onze ledenportal is het zo dat alle wijzigingen worden opgevangen in een filter. Vervolgens kun je wijzigingen van leden met een druk op de knop goedkeuren. Zo voorkom je database vervuiling.

En nog veel meer!

Onze roadmap naar groei

Grip.jpg
Ledenbehoud en groei.jpg
AVG Proof.jpg
Verbeter je service.jpg

Je kunt als ledenorganisatie tegen verschillende blokkades aanlopen die je kunnen belemmeren in groei.

  • Lukt het niet om je leden te behouden of te groeien?

  • Is je software niet AVG proof?

  • Sluit uw software niet goed aan op je processen?

  • Loopt je klantcontact stroef?

  • Is je software landschap versplinterd?

  • Is je standaard software te beperkt of is je maatwerk pakket instabiel?

Dan kunnen we iets voor je betekenen. We hebben een roadmap naar groei ontwikkeld op basis van onze ervaringen met klanten. Eerst is het natuurlijk belangrijk om te beoordelen of we een match zijn voor je organisatie. Daarna analyseren we of we je processen kunnen thuisbrengen in de software. Als dit goed bij elkaar aansluit maken we een actieplan zodat u snel van start kunt gaan en kunt gaan groeien.

KorènCRM is een totaaloplossing voor ledenorganisaties. De software beheerst alle facetten die komen kijken bij de processen van ledenorganisaties. KorènCRM is online standaard software (SAAS) met mogelijkheden voor procesinrichting op maat. Een paar sleuteltermen: ledenportal & API, AVG proof (autorisaties en rechten van betrokkenen), ledenservice tools en cursus/evenement administratie en meer.

Nieuwe Intuïtieve Zoekscherm

We hebben een nieuw relatie zoekscherm toegevoegd aan de software. Met dit scherm is het nu makkelijker en sneller om relaties te zoeken. Daarnaast kun je de zoekvelden die je het vaakst gebruikt vastzetten. Zo krijg je een zoekscherm aangepast op je eigen voorkeuren.

Relatie zoeken

Om de gegevens van een relatie te kunnen bekijken voer je een zoekopdracht uit. In de bovenste zoekbalk kun je vrij zoeken op verschillende velden tegelijkertijd. Je kunt een naam, geboortedatum, kixcode, postcode of relatienummer invoeren of een combinatie hiervan. Als je meerdere zoekwaardes invoert kun je deze scheiden door middel van een komma. Zowel naam als kixcode hoeven niet volledig te zijn, de eerste paar letters volstaan om zoekresultaten te tonen. Klik op de zoekicoon rechts om de zoekactie te starten. Om alle zoekvelden leeg te maken (alleen ingevulde vastgepinde zoekvelden worden niet leeg gemaakt) klik je op de reset knop.

Extra filters

Wanneer je wilt zoeken op een ander zoekveld, kun je een extra filter toevoegen. Daarna kun je de gewenste zoekwaarde in dat filter veld invoeren. Je kunt deze weer verwijderen met het kruisje rechts van de filter.

Je bepaalt namelijk zelf welke filters je gebruikt om naar relaties te zoeken. Voortaan is er 1 hoofd zoekveld die aan te vullen is met filters. Sommige filters maken gebruik van open velden die ingevuld kunnen worden en weer anderen hebben dropdowns met vaststaande items waaruit je kunt kiezen.

Filters vast zetten

Als je vaak gebruik maakt van dezelfde filters dan kun je deze filters vastzetten met het prikkertje aan de linker kant van de filter. KorènCRM zal de vast gepinde zoekvelden onthouden en iedere keer dat je gaat zoeken verschijnen deze velden.

Als je dit doet terwijl er al een zoekwaarde in de filter staat, zal deze waarde ook worden vastgezet. Dus als je het zoekveld "Abonnement" selecteert, daarna een abonnement uit de dropdown kiest en daarna ervoor kiest om hetzoekveld vast te pinnen zal deze voortaan altijd gevuld verschijnen. Dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld altijd op een specifiek abonnement zoekt.

Je kunt dit altijd weer wijzigen door vast gepinde zoekvelden weer te verwijderen.

KorènCRM - een korte indruk

KorènCRM is relatiebeheer software voor ledenorganisaties, verenigingen, stichtingen en de zorg. Met KorènCRM krijg je overzicht over al je relaties of het nou gaat om leden, eigen medewerkers, leveranciers of andere stakeholders. Via de onderstaande video krijg je een indruk van de mogelijkheden van KorènCRM. De software is breed inzetbaar voor veel verschillende typen organisaties met een specialisatie in ledenadministratie, cursussen en zorg.

Waarin onderscheidt KorènCRM zich? Korèn Mobile (Deel 8)

Mobiele crm read only

Hoe onderscheidt KorènCRM zich van andere ledenadministratie software? In deze 10-delige serie geven we inzicht in de unieke mix van modules een functies waarmee KorènCRM misschien wel de juiste match is voor jouw organisatie. De afzonderlijke functies zijn wellicht niet ieder uniek maar de mix aan functionaliteiten in een standaard softwarepakket is dat wel.

Met Korèn Mobile heb je ook de optie om relatiegegevens mobiel in te kunnen zien maar ook openstaande taken uit te voeren en dit te melden. De mobiele versie van KorènCRM fungeert als een app maar is technisch gezien een webapp en overal bereikbaar mits er een internet verbinding is. Hier een lijst met enkele voordelen:

  • Je kunt meteen zien of iemand bijvoorbeeld lid is of servicediensten afneemt of zich heeft ingeschreven voor cursussen. Je krijgt dus snel een indruk van een relatie naast de NAW gegevens en contactgegevens.

  • Zoek relaties op op basis van naam, relatienummer of kixcode (postcode + huisnummer).

  • Google maps integratie voor navigatie naar een relatie
    KorènCRM gebruikers krijgen bovendien drie read only accounts gratis ter beschikking.

  • Beveiligd met two step authentication net als de reguliere KorènCRM

  • De laatste contactmomenten zijn zichtbaar. Wel zo handig als je daar eventueel aan kan refereren: “Onlangs heeft een collega van mij u gesproken over…”

  • Iedere KorènCRM klant krijgt de beschikking over 3 gratis read only accounts.

Bekijk Korèn Mobile en KorènCRM in een demo. Vraag deze hier vrijblijvend aan!

Waarin onderscheidt KorènCRM zich? AVG/GDPR functionaliteit (Deel 7)

AVG GDPR.png

Hoe onderscheidt KorènCRM zich van andere ledenadministratie software? In deze 10-delige serie geven we inzicht in de unieke mix van modules een functies waarmee KorènCRM misschien wel de juiste match is voor jouw organisatie. De afzonderlijke functies zijn wellicht niet ieder uniek maar de mix aan functionaliteiten in een standaard softwarepakket is dat wel.

KorènCRM is AVG proof software. Je kunt met de software aan de rechten van betrokkenen voldoen doormiddel van functies tbv recht op vergetelheid, recht op inzage, recht op dataportabiliteit, recht op correctie en meer. Ook kun je een bewaartermijn instellen voor gegevens en krijg je daarmee een reminder om gegevens tijdig te verwijderen zodat je eenvoudig kunt voldoen aan wat er in je privacy statement staat.

Autorisaties
Met ons autorisatiestructuur kun je ervoor zorgen dat gebruikers(groepen) alleen toegang krijgen tot gegevens waartoe ze bevoegd zijn om die in te zien en processen waartoe ze bevoegd zijn om die uit te voeren. De software waarschuwt ook bij het toekennen van kritieke permissies en geeft voorbeelden van wat een gebruiker met een dergelijke permissies zou kunnen doen. Zo kun je een goede afwegingen maken hierin ook als het gaat om het inzien van bijzondere persoonsgegevens.

Waarin onderscheidt KorènCRM zich? Zorg software (Deel 6)

Zorg crm

Hoe onderscheidt KorènCRM zich van andere ledenadministratie software? In deze 10-delige serie geven we inzicht in de unieke mix van modules een functies waarmee KorènCRM misschien wel de juiste match is voor jouw organisatie. De afzonderlijke functies zijn wellicht niet ieder uniek maar de mix aan functionaliteiten in een standaard softwarepakket is dat wel.

Naast een CRM voor ledenadministraties is KorènCRM ook zeer geschikt als CRM voor de zorg. Met veel ervaring in de zorg en zorg specifieke oplossingen kan Korèn het verbindingstuk vormen in jouw zorgorganisatie. Dit zijn 10 redenen waarom zorgorganisaties kiezen voor KorènCRM:

  1. KorènCRM is uitermate goed ingericht voor zorg. Onze Alarm module is bijvoorbeeld uniek en helpt je overzicht te houden over alle administratie rondom personenalarmering. Koppelingen met o.a. Vecozo, Nedap en SBV-Z zijn ook beschikbaar.
  2. Door ons AVG proof autorisatiesysteem is het mogelijk om bepaalde gedeeltes in de software, bijvoorbeeld het cliëntdossier, goed af te schermen voor groepen gebruikers. 
  3. Rechten van betrokkenen zijn gewaarborgd in KorènCRM. Je kunt heel eenvoudig aan een dataportabiliteitsverzoek, recht op inzage of recht op vergetelheid voldoen.
  4. Voor ledenservices in de zorg worden onze servicemodules (voor het bemiddelen van comfortdiensten) en cursusmodules (naast cursussen ook geschikt voor uitjes) veelvuldig ingezet. 
  5. Met onze API kunnen we een koppeling maken met de website en hiermee bijvoorbeeld het aanmeldproces van nieuwe leden/clienten en het afnemen van diensten digitaliseren. 
  6. Met onze consultants kunnen we meedenken in het stroomlijnen van het klantcontactproces om te zorgen dat je meer klanttevredenheid kunt creeeren door snelle, beter en accurater te reageren in je communicatie. 
  7. Korèn Mobile, de mobiele read-only versie van KorènCRM kan gebruikt worden in thuiszorgwinkels om te zien of iemand lid is en daardoor recht heeft op korting simpelweg door het invullen van de Kixcode.
  8. Two way authentication bij inloggen. Ook zijn er login monitoring tools beschikbaar.
  9. Onze Zorgbureau module is bij uitstek geschikt voor het bemiddelen van ZZP'ers in de zorg/huishoudelijke hulp, iets dat steeds meer voorkomt in de zorg.
  10. Security is voor ons een serieuze zaak. Persoonsgegevens worden op goed beveiligde servers (NEN 7510, ISO 27001, ISO 9001 enz.) in Nederland opgeslagen.

Waarin onderscheidt KorènCRM zich? Ledenportal of API koppeling (Deel 5)

Webapp en API.png

Hoe onderscheidt KorènCRM zich van andere ledenadministratie software? In deze 10-delige serie geven we inzicht in de unieke mix van modules een functies waarmee KorènCRM misschien wel de juiste match is voor jouw organisatie. De afzonderlijke functies zijn wellicht niet ieder uniek maar de mix aan functionaliteiten in een standaard softwarepakket is dat wel.

In dit vijfde deel van de serie gaan we in op de twee opties die je hebt als het gaat om het creëren van een ledenportal. Onze standaard ledenportal en de mogelijkheid om je website te koppelen aan KorènCRM via onze API.

Leden portal
Als klant van Korèn heb je gratis de beschikking over onze standaard leden portal. Dit is webapp wat neerkomt op een responsive mobile first website met talloze opties voor interactie met je leden. Hier een lijst met de belangrijkste features:

  • CMS in KorènCRM zelf. Je kunt de visuele en tekstuele content van de webapp aanpassen in onze CRM.
  • Je kunt zowel kleuren aanpassen en je logo toevoegen om een eigen feel te geven aan de webapp,
  • Bestaande relaties en leden kunnen hun gegevens met een unieke code ontsluiten.
  • Nieuwe relaties en leden kunnen zich registreren.
  • Relaties die zich aanmelden als nieuw maar al in de database zitten worden gematcht.
  • Slimme aanmeldformulier voorkomt veel voorkomende invoer fouten en daarmee database vervuiling (bijv. ingevuld 'Van Den Berg' zal automatisch in 'van den Berg' veranderen en je kunt op meerdere manieren een geboortedatum invullen want de software begrijpt wat je invoert.
  • Alle aanvragen komt in een filter terecht en je kunt deze accepteren of weigeren met de druk op een knop. 
  • Bij gebruik van de servicemodule kunnen leden dienst afnemen.
  • Bij gebruik van de cursusmodule is je actuele cursusagenda zichtbaar en kunnen cursisten zich aanmelden ervoor.
  • Je kiest zelf welke diensten en cursussen je wel of niet zichtbaar (en eventueel wel/niet aanvraagbaar) laat zijn online.

API

Via de API heb je natuurlijk de bovenstaande opties maar kun je ook natuurlijk voor een eigen inrichting kiezen omdat het dan om je eigen custom website gaat. We kunnen ism onze partners ook het hele traject op ons nemen rondom de ontwikkeling van een nieuwe website. Het handige hiervan is dat je 1 aanspreekpunt hebt. We kunnen ook de projectleiding in onze handen nemen. Neem contact op met ons om de mogelijkheden door te nemen. 

Waarin onderscheidt KorènCRM zich? Standaard software oplossing maar aanpassingen zijn mogelijk (Deel 4)

Standaard software oplossing maar aanpassingen zijn mogelijk.png

Hoe onderscheidt KorènCRM zich van andere ledenadministratie software? In deze 10-delige serie geven we inzicht in de unieke mix van modules een functies waarmee KorènCRM misschien wel de juiste match is voor jouw organisatie. De afzonderlijke functies zijn wellicht niet ieder uniek maar de mix aan functionaliteiten in een standaard softwarepakket is dat wel.

KorènCRM is standaard online software. Dit betekent dat het programma er voor iedere klant (afhankelijk van de gebruikte modules) er hetzelfde uit ziet en hetzelfde functioneert. In het kort zijn dit enkele van de grootste voordelen van standaard software:

  • De software is stabieler, veiliger en betrouwbaarder omdat meerdere klanten gebruikmaken hetzelfde pakket. Zo komen bugs en tekortkomingen eerder aan het licht en worden deze sneller en directer aangepakt.
  • Er zijn regelmatig updates ter verbetering van de software en deze zijn inbegrepen in de prijs.
  • Standaard software is over het algemeen goedkoper en "kant en klaar" voor gebruik.

De grootste nadelen van standaard software zijn dat een organisatie vaak hun processen (deels) moet aanpassen aan de software en niet andersom, dit kan veel omschakeling vergen in een organisatie. Daarnaast kan zijn veel standaardsoftwarepakketten geschikt voor slechts een beperkte takenpakket.

Hoewel KorènCRM een standaardoplossing is het in tegenstelling tot veel standaardpakketten wel mogelijk om maatwerk toe te voegen. Wel kijken we hier eerlijkheidshalve kritisch naar en conformeren een dergelijke oplossing altijd wel aan de wijze waarop onze software werkt (qua layout, terminologie en proces) zodat het consistent blijft. Uit onze ervaring denken we graag mee in processen om tot de best mogelijke oplossing te komen.