Gemakkelijk zelfstandig blijven

Vierstroom wil cliënten helpen om op de gemakkelijkste manier zelfstandig te blijven. Vierstroom geeft leden in dat verband ook veel extra’s zoals korting op thuiszorgwinkel producten, diensten aan huis, klussendiensten, pedicure en schoonmaakservice. Vierstroom maakt gebruik van diverse modulen van KorènCRM voor alle financiële en service aspecten van de ledenadministratie. 

Website

Om nog beter service te kunnen bieden heeft Vierstroom een nieuwe website laten ontwikkelen door AllesOnline waarmee leden en familieleden online gegevens aanpassen en diensten bestellen. AllesOnline beheert de website van Vierstroom en heeft een ledenportaal ontwikkeld dat is gekoppeld aan het KorènCRM pakket. 

“Korèn denkt graag mee als wij ideeën hebben voor nieuwe manieren van klantbenadering en komen snel met oplossingen. Dat werkt heel prettig."

-Nathalie Biemans

Marketinganalist

AllesOnline is een partnerorganisatie en in samenwerking met hen bieden we een totaaloplossing voor websites met een koppeling naar een CRM voor ledenorganisaties en non-profits.

E-mail marketing

Vierstroom is erg “digital minded” en streeft er naar om hun leden te betrekken bij hun activiteiten en ook om diensten actief aan te bieden. Vierstroom maakt daarom ook gebruik van ons e-mail marketing programma, Te Veel Papier. Hiermee maken ze gebruik van eigen responsive e-mail templates waarmee ze mailingen kunnen versturen naar selecties afkomstig uit KorènCRM. 

"Ik werk al sinds 2010 met Korèn. Als er een probleem hebben wordt dat altijd snel opgelost.

Ik werk graag samen met de medewerkers van Korèn. Sinds ik in 2010 met Korèn ben gaan werken, wordt het systeem alsmaar gebruiksvriendelijker."

-Janneke Schouten-Devilee

Senior medewerker Vierstroom Ledenservice

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram