Langer thuis


Carinova staat voor zorg, behandeling en ondersteuning aan hun cliënten en hun omgeving. En dan het zo lang mogelijk thuis. Een belangrijke dienst van de zorgorganisatie is het Carinova Servicepakket waarmee gemaks en comfortdiensten worden aangeboden ter ondersteuning van langer zelfstandig thuis wonen. 

Doortastendheid

Mede door de doortastendheid van de zijde van Carinova en de prettige samenwerking met Korèn hebben we de software razendsnel binnen twee maanden na het eerste contact volledig geïmplementeerd (migratie, testen, gebruikerstraining, inrichtingsadvies en veel meer). 

Van weken naar uren

Wij hebben met de implementatie van KorènCRM voor een verbetering van diverse processen gezorgd. Zo is de facturatie en administratie van abonnementen nu een gestroomlijnd proces waarin enorme tijdswinst is gemaakt: Van weken naar uren werk t.o.v. van de situatie daarvoor. Ook is de bemiddeling van diensten nu eenvoudiger en sneller geworden met onze Servicediensten module. De thuiszorgwinkels met een samenwerkingsverband met Carinova kunnen in de winkels nu ook checken of iemand lid is van het Servicepakket.

“Van de diverse CRM programma’s waarmee wij nu en in het verleden hebben gewerkt vinden we Korèn het prettigst werken”

 

– Carinova Klantenservice

Samenwerking


In samenwerking met Carinova hebben we recent ook een nieuwe module gecreëerd dat goed aansluit bij ledenorganisaties die met externe servicepartners werken. De Ledencheck+ is een online tool waarmee externe partners op AVG proof wijze kunnen verifiëren of een relatie lid is en al betaald heeft en daarmee recht heeft op korting op hun diensten. Vervolgens kan de dienst bemiddeling direct door de serviceverlener worden geregistreerd. Dit wordt automatisch doorgevoerd in KorènCRM.

“Zitten we met een vraag? Binnen 48 uur hebben we altijd antwoord!”

 

– Carinova Thuizz

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram