Module Personen Alarmering
​
De module Personenalarmering bewaakt het administratief proces rondom aanvraag tot en met aansluiting van een persoonlijk alarmeringssysteem voor de thuiszorg. Alle tussenliggende activiteiten worden ondersteund en bewaakt, zoals:
​
-
Persoonsalarmering aanvragen door klant
-
Versturen en verwerken aanmeldingsformulieren
-
Aansluiting regelen en administreren
-
Versturen van facturen / incasso
-
Storingmeldingen registreren
-
Sleutelbeheer / contactpersonen
-
Management informatie
-
Voorraad / status van alarm-apparaten bijhouden, mutatieoverzichten uitdraaien en mailing versturen naar selecties van klanten
-
CRM met taken- en contactenbeheer
​
​
Dankzij vele jaren ervaring in dagelijks werken met de Personen Alarmering module is dit ideaal om zowel beter en menselijker contact met leden te kunnen hebben, als makkelijk beheerbaar te houden van grote hoeveelheden leden.
​
Meer weten?