software user interface

Servicedienst bemiddeling

Bemiddel je als ledenorganisatie diensten voor je leden waar ze extra voordeel bij krijgen? Dan is de servicedienstmodule bij uitstek een module voor jou. Hiermee kun je de juiste dienstverlener op basis van kenmerken selecteren en koppelen aan een klant. Met de standaardemails en brieven kun je met een druk op de knop de bemiddeling voltooien nadat je een keuze hebt gemaakt.

Het verschil zit in de details

Let's start fresh!.jpg

Programmeren met liefde. Ja, wij houden van kleine details die de gebruikerservaring met software beter maken.

Wat we vaak terughoren van klanten is vaak hoe blij ze zijn met de kleine verbeteringen of extraatjes die we maandelijks toevoegen via onze rapid release schedule. In deze mail wij ik op een 3-tal leuke recent toegevoegde nieuwe features die zeer gewaardeerd worden door ons klanten.

Verjaardagsfilter

De verjaardagsfilter was een idee van een klant die dankzij ons nieuw toegevoegd relatie zoekscherm met instelbare filters vrij eenvoudig te realiseren was. Met de functie kun je alle jarigen binnen verschillende periodes oproepen uit het systeem zodat je relaties daarna tijdig kunt feliciteren.

verjaardag.JPG

Realtime verversen

Het zoekscherm hebben zowel vereenvoudigd als ook meer mogelijkheden gegeven. Hoe we dat gedaan hebben is door de filters zelf instelbaar te maken en voornamelijk met een algemeen zoekveld te werken. Recent hebben we een realtime verwisselbaar veld toegeovegd zoals je kunt zine in de video hieronder. Zo kun je schakelen tussen telefoonnummer, IBAN nummer en emailadres indien nodig zonder de relatiekaart te hoeven openen.


Inactieve relaties

Als je nu een relatie zoekt dan komen alleen actieve relaties voor tenzij je de filter gebruik met welke type relaties je wilt zien uit je zoekresultaten. Daarmee kun je er nu voor kiezen om zowel actieve als inactieve relaties te zoeken of enkel actieve of inactieve relaties. Deze filter kan worden vastgezet afhankelijk van je werkwijze en voorkeuren. Zie de video hieronder voor enkele voorbeelden.

Een secure workflow

Secure processen met ledenadministratie software

Vaak denken mensen bij automatisering in de eerste plaats aan het sneller maken van processen, wat zeker een belangrijk deel hiervan is. Een tweede even belangrijke reden om te automatiseren is het secuurder maken van je processen. Om dit te illustreren zijn hier 6 praktische voorbeelden van hoe we je processen secuurder maken in KorènCRM.

  1. Wanneer je een factuurrun gaat draaien dan ben je verplicht om altijd eerst een testrun te draaien voordat je een productierun gaat draaien. De testrun geeft aan als er gegevens zijn die niet kloppen bijv. ontbrekende IBAN nummers of adresgegevens enz. Vervolgens kun je er zelf voor kiezen om de run door te zetten of eerst de fouten te corrigeren. Vanzelfsprekend gaan relaties waarbij er fouten zijn gevonden niet mee in de factuurrun.
     
  2. Wanneer een relatie op inactief gezet is moet je een reden van afmelding selecteren (deze kun je zelf instellen). Zodoende heb je accurate managementgegevens als het om reden van afmelding gaat en hoef je dit niet naderhand uit te gaan zoeken.
     
  3. Een klant vraagt via de ledenapp (of website) een dienst aan. Er is echter net daarvoor door dezelfde klant een adreswijziging doorgegeven via dezelfde portal. De software blokkeert (je krijgt een melding) de afhandeling van de serviceaanvraag totdat je de adreswijziging hebt bevestigd (met een druk op de knop). Dit is per ontwerp zodat je niet per abuis de dienstverlener naar het verkeerde adres stuurt.
     
  4. Je kunt een bewaartermijn invoeren. De software stuurt je dan een reminder om inactieve relaties te verwijderen. Dit kun je in bulk doen in twee klikken.
     
  5. Je kunt bij een relatie een waarschuwing invoeren (bijv. als het wanbetaler is). Deze waarschuwing is altijd bij deze relatie zichtbaar in alle modules zodat gebruikers in deze modules ook weten dat er meer aan de hand is met deze relatie als de relatie in kwestie contact opneemt.
     
  6. In onze Zorgbureau module ontstaan er wel eens conflicten tijdens het plannen. In dat geval waarschuwt de software je dat er een conflict is tijdens het plannen en ook de aard van het conflict. Je kunt ervoor kiezen om dit conflict voorlopig te negeren of direct op te lossen. Als je het negeert dan krijg je in het conflictenscherm de mogelijkheid om het later te corrigeren. Zo voorkom je dat je tijdens het plannen steeds heen en weer moet schakelen en kun je in 1x door plannen.

Met deze stappen helpen we je om fouten te voorkomen en kunnen je processen gestroomlijnd worden. De software fungeert als een soort persoonlijke assistent die je adviseert en tips geeft.