Ledenadministratie

Misschien heb je te kampen met een terugval in leden maar je weet dat een groot deel van je leden ook zorgcliënt is of zal worden. Het is dus belangrijk om je leden te kennen en ze te binden aan je organisatie. Als ledenorganisatie in de thuiszorg wil je inzicht krijgen in je leden zodat je ze de allerbeste service kunt geven. Onze ledenadministratie en comfortdiensten applicatie is de tool om jou hierin te helpen excelleren. 

  • Ledenadministratie met contact- en taakbeheer
  • Gebruik onze gratis app of koppel je website met onze API
  • Automatische incasso draaien voor 1000-en leden in een handomdraai
  • Eenvoudig abonnementen samenstellen en aanpassen zonder het overzicht te verliezen
  • Gratis interactieve ledenapp WerktVoorMij

 

LEES MEER

VRAAG EEN DEMO AAN

Alarmering

De module Personenalarmering bewaakt het administratief proces rondom aanvraag tot en met aansluiting van een persoonlijk alarmeringssysteem voor de thuiszorg. Alle tussenliggende activiteiten worden ondersteund en bewaakt, zoals:

  • Persoonsalarmering aanvragen door klant
  • Versturen en verwerken aanmeldingsformulieren
  • Aansluiting regelen en administreren
  • Versturen van facturen / incasso
  • Storingsmeldingen registreren
  • Sleutelbeheer / contactpersonen
  • Management informatie
  • Voorraad/status van alarm-apparaten bijhouden, mutatieoverzichten uitdraaien en mailing versturen naar selecties van klanten

NODIG ONS UIT

VRAAG EEN DEMO AAN

ZZP Bemiddeling

Met onze Zorgbureau module beheers je het gehele bemiddelingsproces voor zzp'ers in de thuiszorg/huishoudelijke hulp, Van zorgvraag tot zorgplan, planning en facturatie. Zzp'ers kunnen via de app al hun cliëntgegevens inzien, de planning, 

  • Planbord
  • Interactieve webapp voor zzp'ers
  • Van zorgvraag tot facturatie geintegreerd
  • Bouw een digitale clientdossier op
  • CRM functionaliteit

MEER OVER ZORGBUREAU

VRAAG EEN DEMO AAN

Comfortdiensten

Een groot deel van je meerwaarde als zorgorganisatie aan je cliënten is wat je aan totale zorg kunt bieden. Als je een ledenservice hebt met allerlei fijne comfortdiensten voor je cliënten kun je net dat extra beetje service geven. Of je nou met interne of externe dienstaanbieders werkt, we wilt dat de aanvragen snel terecht komen bij de dienstverlener en dat het emailproces hieromheen vlot gaat zodat iedereen snel een bevestiging ontvangt en weet waar hij of zij aan toe is. 

  • Dienstverleners bemiddelen op basis van regio
  • Eenvoudige aanvraag van servicediensten via webapp
  • Snelle bemiddeling van dienstverleners en emailafhandeling